5 Nisan 2012 Perşembe

Stilettolar ♥♥

   Artık platform ayakkabılar, dolgu topuk ayakkabılar ince topuklu stilettolardan daha çok tercih ediliyor.  Stilettolar ilk Marilyn Monroe ile popüler olmuşr. Kadınsı tarzdan vazgeçmeyen Marilyn Monroe kalçaları daha sıkı, bacakları daha uzun gösteren bu zerafet timsali ayakkabılardan da vazgeçemiyor. 







  

 Yıllar ilerledikçe kadınlar başta o dönemim stil ikonu olan Audrey Hepburn (kendisine bayılırım) olmak üzere artık şıklığın yanında rahatlığı aramaya başlıyor.Bana kalırsa güzel olmak için biraz dişi sıkmak lazım.;) Neyse konumuza dönelim bu istekle beraber artık depar dahi atabileceğimiz platform ayakkabılar ve dolgu topukları seçmeye başlıyoruz. Evet çok rahatlar, evet bir gün sonra ayaklarınız hissetmeyecek kadar ağrı yapmıyorlar ama benim aklım halaaaa stilettolarda. Onun zerafti ne de var söyleyin bana canlar!!! 







   Kelime anlamı ufak hançer, kama olan bu topukları gittikçe incelen ayakkabıları giymek kabul ediyorum ki cesaret işi.;) Zarif olmak isterken bilekten olup seke seke ortalıkta dolaşmakta var.:)) Evlerden ırak, aman dikkat.!!


   Çok topuklu ayakkabılar zaten her zaman tehlike, bana 8-9 cm ideal geliyor hadi taş çatlasın 10, sonrasında denge unsurları yavaş yavaş yitirilmeye başlıyor zaten. O yüzden sakatlanmalardan ve dengesiz dengesiz salınmalardan kaçınmak için hangi ayakkabı tipi olursa olsun çooook topukludan kaçınmak gerek. 

   Son moda platformun rahatlığından stilettonun zarifliğinden vazgeçemeyen kadınlar için bu iki tarzın bir araya getirilmesi. Aslında fena fikir değil. Eğer çok kalın platform kullanılmazsa ince topukla şık durabilir. Ben beğendim. Siz??


Güzel güzel ayakkabılarınızla güzel güzel salınabileceğiniz günler dilerim.;)

Öperim:*

2 yorum:

  1. Valla çok şükür demek istiyorum. K veüt bodur Türk kadınında daha fazla platforma dayanamayacaktım!

    YanıtlaSil