11 Nisan 2012 Çarşamba

Ufak Bir Watsons Çıkarması;)

   Sadece saç boyası almak için girilen Watsons'dan her zamanki gibi sağdan soldan birşey sıkıştırarak çıktım. Sevdiceğime bunları çaktırmadan yapmak nasıl bir efor gerektiriyor, biliyor musunuz siz??!! ;) Bu minik alışverişten azıcık bahsedelim o halde. Bilgilenelim, bilgilendirelim.

   Buyrunuz; 


Pembe olan herşeye de el uzatmışım. Bilinç altıma engel olamıyorum sanırım.;)


Bu ojenin rengine bayıldım. Fotoğrafta biraz daha açık duruyor. Tam gül kurusu renginde aslında. Her alışverişe oje alarak rekorlardan rekorlara koşuyorum. Golden Rose ojemizin fiyatı ise 2,99 TL. 


Flormar Pretty Compact pudra ise benim hoşuma gitti, hem fiyatı çok uygun hem de kapatıcılığı iyi sayılır. Oldukça doğal görünüyorsunuz ama kusurlarınızda kapanmış oluyor. Ben pudrayı her zaman fondöten üzerine uyguluyorum aslında yapılması gerekende bu. Fondöten kapatır, pudra da pürüzsüzleştirir. Üstelik fondöten sayesinde pudranız ve makyajınız sabitlenir. İkisini ayrı ayrı kullanmayın derim ben.;) Fiyatı ise 9,00 TL.



Bu arkadaşta pudra ponponumuz. Kendi saklama kabı var. Minicik hem, ben öyle el ayası kadar olanları değil, daha detaylı kullanabileceğim pudra ponponlarınu seviyorum. Bu da pek sevimli geldi ve oldukça kullanışlı. Tek sıkıntısı 2-3 gün içinde ponponu tutan nane koptu:( ama çok sorun olmuyor. Fiyatı ise 3,99 TL.


Veet benim vazgeçemediğim soğuk ağda bantlarından. Oldukça fazla beğenmeyen arkadaşımız var ama ben epey memnunum. Hem kollarım için hem de dudak üstü için Veet'i kullanıyorum. Bunu kollar için aldım. Fiyatı ise 13,90 TL.


Benim gibi hassas cildiniz varsa ağda öncesi mutlaka pudra kullanın. Ben oldukça memnunum. Özellikle koltuk altlarının kararmasını ve tahriş olmasını engelliyor. Ayrıca pudranın acil durumlarda epey işe yaradığını düşünürüm. Saçlarınız hafif yağlanmışsa ve banyo yapmaya vaktiniz yoksa azıcık pudrayı saça uyguluyorsunuz ve yağlı görünümden kurtuluyorsunuz. Hele hele saçlarınız benim gibi ince telli olup 1 günde yağlanıyorsa epey kullanışlı. Çok kullanmadım ama aklımda.;)) Johnsons's Baby pudranın fiyatı ise 12,25 TL.


İşte herşey bu saç boyasıyla başladı.;) Kutunun üzeindeki rengin 2-3 ton koyusu oluyor bende. Saç renginize bağlı. Ben buğday tenli bir hatun olarak bana cuk oluyor. Yolda çevirip soranlar oldu söyliyeyim.:) Fiyatı diğer yerlere göre çok ucuz. Her zaman saç boyamı 5-6 TL. daha ucuz ödemek için Watons'dan alıyorum.Loreal Excellence saç boyamızının fiyatı ise 11,90 TL. 


Size de keyifli alışverişler dilerim.;)

Öperim:*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder