23 Mart 2012 Cuma

Babetler, yerim sizi!!

   Yazz geliyoorr!! Şükürler olsun, o kadar kardan kıştan sonra güneş inanılmaz iyi geldi bana. Şimdi de tek derdim hadi biraz daha ısın hava çıkarayım şu babetleri:) Babet benim yazın çok sık kullandığım birşey, bana o kadar rahat, o kadar şık ve sevimli geliyor ki vazgeçemiyorum. Önceden çok tekdüze babetler vardı, artık talep artınca orjinal, özgün ve daha şık modeller görebiliyoruz. 




   Babetin avantajı herşeyle giyilebiliyor, sporlada, klasiklede, şortlada kotlada. :) Evden çıkarken onları giyip hemencecik çıkıvermenin keyfide pek güzel :)

 


    Geçen yılın modası maskülen babetlerdi. Daha erkeksi duran bu Oxford tip ayakkabılar ben çok fazla talep olmaz derken aldı başını gitti. Bende anladım ki kadında olsak rahatlık bizi cezbediyor.:) Ayrıca tarz olarakta çok şık olduklarını düşünüyorum, umarım bu yılda devam eder.




 
   Leopar babetlerde benim bayıldıklarım arasında, yalnız bana göre leopar babet tercih edileceği zaman başka bir yerde bu detay olmamalı ve sade kıyafetler seçilmeli. Böylelikle göz yormaz ve şık babetlerinizi ön plana çıkarabilirsiniz.



En kısa zamanda babetleri ayağımıza çekebileceğiniz günleri diliyorum.

Öperim:*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder