29 Mart 2012 Perşembe

Diadermine Cilt Temizleyicisi

   Cilt temizleyiciler ile aman aman aram yok çünkü daha çok bebekler için ıslak mendili alırım mis gibi temizlerim cildimi. Diadermine cilt temizleyiciyi görünce alayım, bakalım nasılmış dedim. Bu cilt temizleyici yüz, göz ve dudak temizleyicisi ve tüm cilt tipleri için uygun. Yeşil çay özü içeriyor ayrıca. Tüm bu özellikler beni cezbetti. Uygulanması ise elinize ya da bir pamuğa sıkıp cildinize uyguluyorsunuz ve durulamıyorsunuz.


   Gelelim artı ve eksilerine. Olumlu yanları;

  • Hakikaten cilde hoş bir parlaklık veriyor.
  • Durulanmaması bence avantaj. Çünkü akşam yatmadan önce buz gibi su yıkamak pekte keyifli değil. 
  • Ömrü epey uzun, öyle zırt diye azalan ürünlerden değil. 
  • Fiyatı da epey uygun. Ben Watsons'dan aldım. Fiyatı ise 12,25 TL. 

   Olumsuz yanları ise;

  • Cildiniz ve pamukla uygulasanız dahi elleriniz yapış yapış oluyor. 
  • Epey hassas bir cildim var, tüm cilt tiplerini kapsadığı için en azından benim açımdan pek güvenilir gelmedi. Sanırım hassas olmayan ciltler için daha uygun.
   Bu arada paşam aradan dereden çıkmayı gene başarmış.;)) 

   Ürünü tekrar alır mıyım? Sanmıyorum ama tamamını bitiririm, mundar etmem.:))

Öperim:*

2 yorum:

  1. diadermine'i ünv yıllarında denemiştim. suya dayanıklı makyajı cıkarmada sınıfta kalıyor maalesef :s

    bu arada hosgeldin blog alemine :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim gamzecim.;) Benimde bayıldığım söylenemez beni en çok o yapışkanlık hissi rahatsız etti. Dediğim gibi bir daha almam sanırım.:))

    YanıtlaSil