29 Mart 2012 Perşembe

Vanilya Clubla ilgili ;))

   Önceki yazımda bahsetmiştim. İlk Vanilya Club kutum Mart için gelmişti ve ben Nisan için üye olmuştum. Şikayetçimiyim erken gelmesine yooo, keyfim yerinde;) ama ufak tefek pürüzler vardı kolimde. Hadi bu ilk kutu çıt çıkarmıyayım dedim ama gene duramadım. İyi ki duramamaşım, herşeyi yazdım müşteri hizmetlerine. Efendim dedim benim hediye çeklerimin tarihi geçmiş, fiyat kataloğum ve uğur böceğem nerde, ayrıca son ürün salla gitsin gibi olmuş, Mart broşüründe anlatılmayan bir nane gelmiş bana, bu nasıl kullanılır dedim. Sağolsunlar hemen geri dönüldü, tüh dendi.

   Ben ilgi olunca hemen yumuşayan tiplerdenim. Bunlar bana ekstra kutu yolladı mı? Evet efendim yolladılar, eksiklikleri hallettiler mi? Buna da evet.:) Bir de bir iki jest atmışlar içine, yerim dedim sizi, takılalım bir süre daha sizinle diye karar aldım ben.;))

   Şimdi gelelim bu bana yollanan ekstra kolide ne var. Aman aman birşey beklemeyin ama gönül aldılar o ayrı.;)




   Tarihi güncel olan hediye çeklerimi göndermişler hemen. Hatta kargo1-2 gün içinde ulaştı, helal olsun demeden duramadım. Tuttum kendimi ama yok.;)) 


   L'occitane markalı el kremine çok sevindim. Orjinal boyunun yarı boyutunda. Bana gelen numune 15 ml., orjinali 30 ml. ve fiyatı 21 TL.


   Bambu kokuda çok hoşuma gitti, minik birşey öyle pek ömrü yok ama genede o minicik boyuyla benim salonu mis gibi gül kokuttu. Eve girdiğimde alıyorum kokuyu, pek hoşuma gitti. Çünkü diğer oda parfümlerini, spreyleri kullanamıyorum. Tırsıyorum kimyasallardan, kokla kokla onca kimyasalı nereye kadar, bence güzel kokan bir ev için güzel bir alternatif ama dediğim gibi tek sıkıntısı kısa ömrü.Kullanımı ise dağınık biçimde bambu çubuklarını şişeye koyup, iki günde bir ters çevirmek.


   Benim paşamda koklamadan edemedi, o da veriyor garantiyi size. İçiniz rahat olsun.;))

Öperim:*






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder