30 Mart 2012 Cuma

Uzuuun Blazer Ceketler



   Ben bunlara baylıyorum cancağıızım. İnanılmaz ince gösteriyorlar bu biiirrr, herşeye yakışıyorlar mini bir jean şortla, taytla, dar der bir jeanle, kalem eteklerle bu ikiiii vs vs vs. Dikkat edilmesi gereken tek şey ceketin altına vücuda oturan şeyler giymek salaşlıktan kurtarıp, zarif bir görüntü veriyor. Salaş görünüm de tercih edilebilir içerisine asimetrik bol tişörtler, tunikler giyilerekte o salaşlık elde edilbilir. 

long blazer for women

  Ben ennn çok siyahı yakıştırıyorum bu upuzun blazerlara. Aslında ben herşeye siyahı yakıştırıyorum sanırım.;))





   Bana göre tam oturan blazerlardan ziyade bir beden büyük olanları çok daha tarz duruyor benden sana söylemesi. 

   Alın bunlardan koyun dolabınıza, mis gibi gezin ortalıkta.;))

Öperim:*





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder