22 Mart 2012 Perşembe

Minimalist Gelinlikler

   Gelinlikler ilk çıktığında oldukça sade ve abartıdan uzakmış. Günümüzü düşününce inanasım gelmedi. Artık herkes etekler kabardıkça, taşlar tuşlar arttıkça daha da beğeniyor gelinlikleri. Bir de buna duvak gibi aksesuarlar eklenince 700 m.'den belli olacak şekilde gelinlikler giyiliyor. Çok normal, çünkü bazılarımız gösterişi, iddiayı, süsü püsü daha çok severken, diğerleri ise daha minimalist, abartıdan uzak olanları tercih ediyor. Ben mi? Ben 2. gruptanım. Bilmem ama bana her zaman sadelik daha asil ve elit gelir. İşte aynı şekilde zevke göre gelinliklerde sınıflandırılmış. Önceden gelinlik denilince akla kabarık etekler gelirken artık etekleri kabarık olmayan hatta tamamen düz gelinlikler görmek mümkün. Şükürler olsun :))




   Bu gelinlik benim favori gelinliklerimden biri. Bu gelinlikle ilgili tek düşündüğüm elbise gibi gelinlik mi olur diye olumsuz yorum alması, pek alışılmış ve kabul edilmiş gelinliklere uymuyor çünkü. Eğer bu durumu aşarsam alırım bunu vallahi acımam :)) Bu arada denedim fiyatı 3 bin Tl. civarı, isteyen varsa fikir olsun.

   Bir de balık model gelinliklere tapıyorum. Bu gelinlik için fiziğin bu gelinlik modelini taşıması gerekli bana göre. Haa bir de püf noktası, bel oyuntusunu belli etmeyen balık model bir gelinliğin hiiç anlamı yok. Yani balık model gelinliklerde dikişte çok önemli.

 



Umarım herkes kuğu gibi bir gelin olur:)

Öperim:*





 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder