15 Mart 2012 PerÅŸembe

Sert Bakışlar

   Son günlerde siyah farlar aldı başını gitti, sadece siyah farlar deÄŸil, koyu griler, lacivertler yani daha koyu ve vurgulu tonlar. Bu son trendin uygulamaları, püf noktalarından bahsetmek istedim.Sanırım bu zamana kadar çok iddialı farlardan çekiniyorduk. Daha yumuÅŸak tonlar bize daha güvenilir geliyordu. Bende alsam mı almasam mı diye gittim gittim geldim, en sonunda şöyle uygun bir markadan alıyımda deneyeyim dedim. Ä°yi ki almışım, esmer bir kadın olmama raÄŸmen, oldukça içime sindi. Ben Flormar'ın siyah farını aldım, sonra yorumları okudum meÄŸer kullananların geneli memnunmuÅŸ bende gayet memnunum. EÄŸer kullanmak denemek isteyen varsa tavsiye edebilirim. 


(http://modatrendim.com/siyah-goz-makyaji.html'den alıntıdır.) 

  •  Siyah göz farı kullanmanın en dikkat edilmesi gereken noktası, gözlerin bu kadar yoÄŸun olduÄŸu bir makyajda diÄŸer makyaj öğelerinin hafif kullanılması. Böylelikle hem gözleriniz daha dikkat çeker hem de boya küpünden çıkmış gibi olmazsınız :)

 

  (Yanlış makyaj örneÄŸi olsun diye ekledim ama kimbilir neleri gördük:) )

  • Bir diÄŸeri ise bu tüm makyajlar için geçerli pudra ve fondoten makyajdan önce uygulanmalı, çünkü bu makyajı yüzünüze sabitlemenize yardımcı olur, tabi benim gibi zırt pırt yüzünüzle gözünüzle oynama huyunuz yoksa :)
  • Ayrıca büyük bir fırçayla buÄŸulu hale getirmek daha yumuÅŸatmakta kesinlikle iÅŸe yarıyor. Tamamlamak için siyah göz kalemide kullanabilirsiniz, ancak siyah göz kalemleri göz içine çekildiÄŸinde gözü olduÄŸundan hayli küçük gösterir, bu nedenle eÄŸer gözleriniz küçükse bundan kaçının. 
  • Siyah far uygularken her yerde aynı tonda olmamalı daha doÄŸru bir görüntü vermek için gözün baÅŸlangıcı açık baÅŸlamalı ve giderek bitiÅŸe doÄŸru koyulaÅŸmalıdır. 
Bunlar hayatın bana öğrettikleri :p Ama daha profesyonel bir uygulama için videoyu bence izlemelisiniz. Benim sürekli takip ettiğim bir sitedir. Hem saç hem de makyaj videolarına ulaşmak mümkün.Linki aşağıda bulabilirsiniz.

How To Apply Black Eyeshadow (Eyeshadow)

Öperim:*







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder