25 Mart 2012 Pazar

Yves Rocher, kendimi kaybettim:)

   Geçenlerde dolaşırken Yves Rocher mağazası gözüme çarptı. Defalarca  önünden geçmeme rağmen hiç girip dolaşmamıştım. Ta ki şeytan beni dürtene kadar. :)) Gözüme güzel gözüktü daldım içeri, herşeyi mıncırdım, denedim, kokladım vs. Kısacası kendimi kaybettim. İçerisi insanın yemek isteyeceği vücut losyonları, kremler, makyaj eşyaları ile dolu ve en önemli özelliğide hepsinin %100 doğal olması, en azından söylenen ve iddia edilen bu. Tabi ki aldım birşeyler kendime. Neler mi? Buyrunuz....




Bu krem el ve tırnak bakımı için, öyle çıldırmadım ama bence iyi bir krem. Ayrıca fiyatıda oldukça uygun, 12.90 TL. 



Ben bunu yerim, vallahi yerim acımam, şu sevimliliğe bak:)  Frambuazlı vücut losyonu, hoş ve hafif bir kokusu var, diğer vücut losyonları biraz ağır şurup gibi koktu bana, ama bunu çok sevdim. Fiyatı 22 TL. Ayrıca pompayıda 1 TL. karşılığında aldım.



Ayak törpüsü ise işe yarar cinsten banyoda uygulayıp arkasından ayak kreminizi uygularsanız yumuşacık ayaklarınız oluyor. Fiyatı 6.90 TL.



En çok sevdiğimse fondöten oldu. İnanılmaz doğal duruyor, yüzünüz yapış yapış olmuyor ve kapatıcılık özelliği çok ama çok iyi. Ben bayıldım. Cildinize uygun ton için orada zaten yardımcı oluyorlar. Bence kafanıza göre almadan danışın. Daha öncekiler hayalet gibi surat yaratırken bu fondötende bunu hiç yaşamadım. Ayıca kalıcılığı gayet iyi. Fiyatı 56.90 TL.

   Benim ilk Yves Rocher maceram işte böyle. Haa bu arada üyelik kartı alıyorsunuz ve ilk kullanımda %20 indiriminiz var ve doğum gününüzde sizi hediyesizde bırakmıyorlarmış. Kartınıza birikmiş puanlarınızla birşeyler almanızda mümkün. 

Eğer giderseniz kendinizi kaybetmemeniz dileğiyle:))

Öperim:*

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder