29 Mart 2012 Perşembe

Bir Kadın Bir Erkek;))

   Öyle herşeye aman aman gülebilen bir hatun değilim, ama bunlar beni mahvediyor. Gözümden yaş geldiğini biliyorum yahu. :) O kadar zekice yakalıyorlar ki kadın erkek arasındaki ilişkiyi, kadınların her zaman bir tartışmada haklı çıkmaları, özel günlerde saçma sapan ağlamalar, kıskançlıklar ve daha bir dolu. Alın sevgiliyi, eşi yanınıza daha da tadı çıkıyor.Manidar bakışlardan bahsetmiyorum bile.;))



   Turkmax'da bu kadar beğenmiyordum, daha kısırdı sanki, birde belaltı muhabbet doluydu. Buna karşı değilim ama her türlü geyiği buraya bağlayıp komik olmaya çalışmak bana sıradan geliyor.


   Star'da ise çok daha iyiler bana göre. Hele o Demet Evgar nedir yahu, bu kadar mı tatlı olur bir kadın.:) Doğal oyunculuğuna bayılıyorum. 


   Haa bu arada yayın günleride değişti. Perşembe ve Cumaları yayınlanıyor artık. Kaçırmayın derim. ;))

Öperim:*


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder